Interna, kompleksowe leczenie psa i kota

_

Jeśli Twojemu pupilowi przytrafi się jakiekolwiek choroba, może liczyć na kompleksową pomoc w gabinecie weterynaryjnym w Warszawie Falenicy.
Nasi wawerscy Weterynarze Interniści – lekarze pierwszego kontaktu dla psów, kotów – posiadają bardzo rozległą wiedzę i długoletnie doświadczenie, co umożliwia trafną diagnozę i skuteczne leczenie wielu różnych schorzeń m.in.:

• leczenie chorób wewnętrznych psów i kotów (układ pokarmowy, układ oddechowy, układ moczowo-płciowy, układ neurologiczny, układ endokrynologiczny, układ krążenia),
  • opieka pediatryczna (psy, koty),
  • leczenie problemów ze wzrokiem psów i kotów,
  • leczenie chorób jamy ustnej i zębów psów i kotów,
  • opieka nad pacjentami (psy, koty) w podeszłym wieku (geriatria),
  • pomoc zwierzakom (psy, koty) po wypadkach
  • leczenie bólu z wykorzystaniem najnowszych środków farmakologicznych np. Librela.

Dzięki dostępności nowoczesnego sprzętu (m.in. USG, cyfrowe RTG, Echo serca) i badań laboratoryjnych możliwe jest szybkie postawienie trafnej diagnozy.
W razie konieczności swoją wiedzą i doświadczeniem mogą służyć także nasi weterynarze specjalizujący się m.in. w:
– dermatologia, choroby skóry psa, kota – czytaj więcej
– okulistyka, choroby wzroku psa, kota – czytaj więcej
– stomatologia, choroby zębów psa, kota – czytaj więcej
– kardiologia, choroby serca psa, kota – czytaj więcej
– chirurgia, ortopedia psa, kota – czytaj więcej

Dysponujemy koncentratorem tlenowym, który umożliwia prowadzenie tlenoterapii. Terapia tlenem jest stosowana np. w przypadku: astmy, niewydolności serca, obrzęk płuc, zapadanie tchawicy.

W naszym gabinecie weterynaryjnym w Warszawie Falenicy rolę Internistów, lekarzy pierwszego kontaktu dla psów i kotów pełnią:
– lek. wet. Magdalena Neska,
– lek. wet. Karolina Przydatek,
– specjalista lek. wet. Karolina Paradowska,
– lek. wet. Katarzyna Żondełek.

Więcej o naszym Zespole – czytaj tutaj